Αν βρήκατε κάποιο σφάλμα στον ιστότοπο ή κάποια ιστοσελίδα δεν λειτουργεί σωστά, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας και ενημερώστε μας

Παραδείγματα έγκυρων καταχωρήσεων στην μηχανή αναζήτησης:

το μοντέλο του φορητού σας υπολογιστήΤι θα έπρεπε να γράψετε

Lenovo Thinkpad EDGE 14Lenovo 14

Acer aspire 5738Acer 5738

Sony Vaio SVE1111M1ESony SVE11

Samsung NP350E5C-A05PLSamsung NP350E5C

Dell Inspiron 17RDell 17R

Toshiba Satellite L850-B206Toshiba L850

Asus EEE PC 1001HAAsus 1001HA

DELL MINI 9DELL 9

Fujitsu-Siemens Amilo A1451Fujitsu A1451

Packard Bell iPower GX-MPackard GX-M

Acer Aspire ONE ZG5Acer ZG5

Σε οποιοδήποτε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

FAQ

 

1. Τι λαμβάνω εκτελώντας μια αγορά;
Με την αγορά ενός σετ ανταλλακτικών στην τιμή των συμπεριλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα για την αποκατάσταση του κενού στο πληκτρολόγιο, δηλαδή: - το πλήκτρο (τα μεγάλα πλήκτρα συνοδεύονται μερικές φορές από μεταλλικά μεντεσεδάκια τα οποία τα συμπεριλαμβάνουμε και αυτά), - το κλιπ συγκράτησης πλήκτρου (πλαστικό εξάρτημα που ενώνει το πλήκτρο με το πληκτρολόγιο), - η βεντούζα.
2. Τι συμβαίνει με αυτά τα διαφορετικά κλιπ συγκράτησης;
Υπάρχουν πολλοί τύποι διαφορετικών κλιπ. Σε πληκτρολόγια εντελώς πανομοιότυπα μπορεί να εφαρμόζονται διαφορετικοί τύποι κλιπ, τα οποία δεν είναι συμβατά μεταξύ τους. Για να ταιριάζει ένα πλήκτρο, πρέπει και το επιλεγμένο κλιπ να είναι ίδιο ακριβώς όπως και στο πληκτρολόγιό σας.
3. Πώς θα βρω το σωστό πλήκτρο;
Μέθοδος 1. Από την αριστερή λίστα στην αρχική ιστοσελίδα επιλέγετε τον κατασκευαστή του λάπτοπ, στη συνέχεια το μοντέλο και την σειρά (όλα τα στοιχεία πρέπει να βρίσκονται πάνω στο λάπτοπ), ύστερα θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα στην οποία εμφανίζονται οι τύποι των πληκτρολογίων που έχουν χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο του λάπτοπ.
Μέθοδος 2. Στην μηχανή αναζήτησης στην κεντρική σελίδα πληκτρολογείτε το μοντέλο του πληκτρολογίου, κάνοντας κλικ στο "αναζήτηση" και θα εμφανιστούν τα διαθέσιμα μοντέλα.
Μέθοδος 3. Στείλτε μας μια φωτογραφία με το κενό σημείο στο πληκτρολόγιο, καθώς και γράψτε μας ποιο είναι το μοντέλο της συσκευής και εμείς θα επιλέξουμε το κατάλληλο πλήκτρο.
4. Πώς μπορώ να ελέγξω την διαθεσιμότητα ενός πλήκτρου;
Αφού επιλέξετε το μοντέλο και προσδιορίσετε τον τύπο του κλιπ συγκράτησης, εμφανίζονται φωτογραφίες των πληκτρολογίων που διαθέτουμε με τον επιλεγμένο τύπο κλιπ. Τα πλήκτρα που εμφανίζονται χρωματισμένα με λευκό χρώμα, δεν είναι διαθέσιμα.
5. Τα πλήκτρα του καταστήματος είναι καινούργια;
Τα περισσότερα πλήκτρα προέρχονται από την δευτερογενή αγορά, έτσι ορισμένα τεμάχια μπορεί να φέρουν ίχνη χρήσης. Όλες οι φωτογραφίες που αναρτώνται στον ιστότοπο παρουσιάζουν τα πληκτρολόγια από τα οποία προέρχονται τα πλήκτρα. Η κατάστασή τους είναι εμφανής στις φωτογραφίες.
6. Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω των Πολωνικών Ταχυδρομείων και συνήθως ο χρόνος παράδοσης για τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι μεταξύ 3-5 εργάσιμων ημερών, ενώ οι αποστολές στα υπόλοιπα κράτη μεταξύ 1-3 εβδομάδων.

Για αποστολές εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

χρόνος παράδοσης

ακρίβεια

Δ+3

Δ+5

85%

97%

Δ - ημέρα αποστολής

7. Πώς αποστέλλονται τα πλήκτρα;
Τα πλήκτρα συσκευάζονται σε σακούλες με φυσαλίδες και αποστέλλονται μέσα σε φακέλους./span>
8. Υπάρχει δυνατότητα αγοράς ενός πλήκτρου που δεν υπάρχει στον κατάλογο;
Εάν το πληκτρολόγιο δεν είναι διαθέσιμο στην λίστα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την φόρμα επικοινωνίας. Στην φόρμα θα πρέπει να επισυνάψετε: - μια φωτογραφία με το πληκτρολόγιο, - μια φωτογραφία με το κενό σημείο του πλήκτρου, - να υποδείξετε/περιγράψετε το μοντέλο του πληκτρολογίου (αν είναι αυτό δυνατόν). Έτσι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρεθεί το κατάλληλο πλήκτρο.
9. Μπορεί να επισκευαστεί ένα κατεστραμμένο πλήκτρο ή ένα κλιπ συγκράτησης;
Δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Τα εξαρτήματα είναι πολύ μικρά σε μέγεθος και σε περίπτωση που σπάσουν δεν μπορούν να κολληθούν.
10. Ποιο είναι το κόστος αποστολής σε περίπτωση αγοράς περισσότερων πλήκτρων;
Το κόστος αποστολής ανεξάρτητα από τον αριθμό των παραγγελθέντων αντικειμένων και τις διαστάσεις τους, παραμένει πάντα το ίδιο, σύμφωνα με τον πίνακα που βρίσκεται στο σελιδοδείκτη αποστολή.
11. Υπάρχει δυνατότητα λήψης τιμολογίου;
Σε κάθε παραγγελία προσθέτουμε ένα τιμολόγιο ΦΠΑ 23 % στην πολωνική γλώσσα.
12. Μπορώ να παραλάβω τα πλήκτρα από το κατάστημα αυτοπροσώπως;
Δυστυχώς, δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, όλα τα πλήκτρα αποστέλλονται ταχυδρομικώς και η καταβολή πληρωμής πρέπει να γίνεται σε λογαριασμούς της εταιρείας.
13. Έχω ένα πληκτρολόγιο με τοπική διάταξη πλήκτρων (γερμανικά, δανέζικα, ιταλικά κλπ.) υπάρχει πιθανότητα αγοράς πλήκτρου με μη τυπικό γράμμα;
Σε κάθε μοντέλο παρουσιάζονται φωτογραφίες πληκτρολογίων με τοπικές διατάξεις πλήκτρων που είναι διαθέσιμα, εάν δεν έχετε βρει το κατάλληλο πλήκτρο παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, υπάρχει πιθανότητα να βρούμε το κατάλληλο για εσάς.
14. Πώς μπορώ να πληρώσω για τις αγορές που εκτελώ;
Για ευκολία και ταχύτητα των υπηρεσιών μας, προσφέρουμε τους πιο δημοφιλείς τρόπους πληρωμής όπως τραπεζικό έμβασμα και PayPal.
15. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που επιλέξω ένα μη κατάλληλο πλήκτρο; Μπορώ να το επιστρέψω;
Βεβαίως, αν αγοράσετε ένα πλήκτρο που δεν ταιριάζει ή δεν είστε ευχαριστημένος με την αγορά του, μπορείτε να το επιστρέψετε ή να το αλλάξετε εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της αποστολής. Παρακαλούμε ωστόσο προηγουμένως να μας ενημερώσετε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος και στην συνέχεια να στείλετε το προϊόν μέσω ταχυδρομείου συστημένο στην διεύθυνση:

ZWROTY i WYMIANY Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Poprzeczna 1/2
47-100 Strzelce Opolskie
Πολωνία 

Αν έχετε κάποια ερώτηση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

+48 888 333 177

WhatsApp +48 888 333 177

39709128

Skype Me™!

support@laptopkey.eu